Tuesday 5 March 2013

Bebas..


Assalamualaikum.. Hihihi *Tetiba*

Dah lama aku tak update pasal kehidupan aku sekarang nie. Now aku nak story mory sikit. Aku dah lama tak update bukannya sebab malas ke apa tapi sebab takde masa. Banyak giler kot assignment yang aku nak kena hadap. Sampaikan pernah sehari suntuk aku duk siapkan benda alah tu. Haishh. Dalam minggu lepas agak lengang sikit sebab ada sesetengah assignment aku dah kena submit. So boleh la relax sikit. Sikit je tak banyak pun. Sebab final tak abis lagi. Sekarang nie aku dah start focus kat final pulak coz dah mula dapat tugasan. Lepas nie dah start tido lewat lagi la gamaknya. Hehew tension. 

Tapi aku dengaq cerita lebih kurang 3 atau 4 minggu lagi nak abis. Jyeahh. Lepas nie boleh la aku tidoq & rehat puas2 kat rumah.. Hahaha.

Cawww..


No comments: