Saturday 18 February 2012

I'm Back

18 February 2012

Assalamualaikum..
hai..

hm, aku tak tau la nk mula dari mna nie..
blasah jelah eh, ahaha..
aku rasa semua da tau kot knapa lama aku tak update blog aku nie..
so, aku skip je terus, hihi..
malas nak citer panjang2..
nt ayat merepek aku semua kuar, ahaha..

ok..
semalam aku pegi negeri sembilan tau..
bukan 1st time pon aku pegi sana, da banyak kali da..
aku pegi sana bukan utk suka2 eh..
act, aku nk amek kakak aku kt kampus dia..

aku bertolak dari umah aku lebih kurang dlm pukul 6.30 ptg kot..
tpi time tu cuaca tak bape nk sihat, hujan renyai2..
so, paham2 jelah kalau hujan, highway mcm mna..
lambat giler aku sampai sana..
lebih kurang pukul 9.00 kot baru sampai..
aku nie jenis yg tak biasa kalau jalan jauh2..
lebih2 lgi kalau jam..
memang kepala pening giler larr..
kalau da pening kepala tuh mula la rasa mcm nk muntah..

hm..
sesampai je aku kt kampus tuh..
aku tgk kakak aku da terpacak da kt bawah..
mesti panas woa dia, ahaha..

lepas da kemas2 barang dia sume..
aku bertolak la dari sana..
lebih kurang pukul 9.30 kot..
dlm perjalanan before nk masok highway tu..
aku singgah la kt kedai makan jap..
dekat kedai tu an, aku perasan ada sorang minah nie pandang2 kt aku..
tapi aku buat2 tak nampak, aku buat derk je, ahaha..
aku buat mcm tu sbb aku da ada relation ngan someone..
nk tau ke sape..
tak payah la eh, haha..

20 minutes later..

aku blah dari kedai tuh dengan muka poyo, hehe..


kfine..
takde idea nk ckp apa da sbb da lama tak menaip, haha..
ok, that's all..
Assalamualaikum..
caww..


No comments: