Monday, 30 April 2012

Luahan Hati Part 1

30 April 2012

Awak yang bernama RAJA NUR SALEHAH..

Awak.. Hari2 saya kini lebih ceria dengan kehadiran awak.. Saya rasa bahagia sangat.. Tak tau la nak cakap macam mana.. Tpi bila saya fikir-fikirkan balek masa mula2 kita couple dulu kan.. Rasa klakar plak.. Kalau boleh kan awak.. Saya nak buat awak sentiasa happy bila dengan saya.. Saya nak buat macam2 untuk awak.. Biar awak rasa betapa besarnya cinta saya terhadap awak.. Saya sayang awak sangat2.. Awak.. Kita jaga hubungan kita nie baik2 yea.. Biar hubungan kita nie diredhai Allah.. Biar hubungan kita nie sampai ke Syurga Al-Firdausi seperti yang kita impikan.. 

Saya sayang awak.. Saya betol2 sayangkan awak.. Saya tak tipu dan takkan pernah sanggup untuk menipu awak.. Percayalah.. Saya buat pengakuan ini untuk meyakinkan awak yang saya betol2 sayang dan cintakan awak.. Awak tau tak.. Dengan ciri2 yang awak tunjukkan pada saya nie.. Mata hati saya kuat mengatakan yang awak lah pelengkap tulang rusuk saya.. Saya sayang sangat2 kat awak dan cintakan awak dengan sepenuh hati saya.. Hanya awak je yang ada dalam hati nie.. Hati nie telah dimiliki sepenuhnya oleh awak.. Awak jagalah hati nie baik2 yea.. 

Awak.. Awak percayakan saya kan? Betol awak.. Saya sayang awak sangat2.. Saya tak tipu.. Percayalah.. Tapi saya nak awak tau yang saya pun macam orang lain jugak, ada kelemahan.. Banyak sangat kelemahan dan kekurangan yang ada pada saya nie.. Awak.. Awak tak kesah kan? Hmm.. Awak penah cakap kat saya.. Kekurangan seseorang tu boleh ditukar dengan kelebihan.. Saya ingat kata2 awak tu.. InsyaAllah.. Dengan berkat dan keizinan dari Nya.. Saya akan cuba mengubah kekurangan yang ada pada diri saya nie kepada kelebihan yang membanggakan..

Awak.. Saya sayang awak sangat2.. Jujur saya katakan.. Banyak dosa yang saya dah buat kat dunia nie.. Ya Allah.. Saya takotlah awak.. Saya malu dengan Allah.. Kalau Dia tanya saya nanti.. Apa yang saya nak jawab kat Dia awak? Saya taktau nak bagitau macam mana kat awak.. Saya nak jaga hati awak.. Saya takot kalau awak sedih.. Saya takot kalau perasaan awak terhadap saya akan berubah.. Tapi awak sedar tak sebenarnya saya dah kotorkan hati awak.. Saya selalu buat awak berdosa bila awak dengan saya.. Saya jahat kan awak? Saya selalu buat awak sedih.. Orang lain tengok kita bahagia.. Tak penah bergaduh.. Tapi sebenarnya kita bukan macam tu.. Awak.. Saya banyak buat dosa dengan awak.. Dengan semua orang.. Dengan Pencipta kita.. Awak nak ke terima orang macam saya nie untuk dijadikan suami awak? 

Awak.. Saya tau awak kecewa dengan kata2 saya nie.. Tapi awak perlu tau.. Memanglah niat semua orang untuk bersama dengan orang yang mereka sayangi hingga ke alam perkahwinan secepat yang mungkin.. Tapi saya belum bersedia untuk menjadi suami awak.. Saya nak bersihkan diri saya dan mendalami ilmu agama terlebih dahulu sebelum menjadi suami awak.. Kalau boleh saya nak jadi suami yang terbaik buat isterinya.. Baru la awak takkan pandang orang lain.. Saya taknak susahkan awak dengan kekurangan yang ada pada saya nie.. Awak.. Awak tolong ingatkan saya yea kalau saya ada buat salah.. Saya pun akan buat benda yang sama juga kat awak.. Saya nak jadi suami awak.. Orang yang membahagiakan awak.. Bukan kat dunia nie je.. Tapi kat Syurga jugak.. Saya nak jadi insan yang paling awak sayangi forever and ever more..

Awak.. Terima kasih kerana awak hadir dalam hidup saya.. Saya sayang awak sangat2.. Awak banyak mengubah saya ke arah yang lebih baik.. Saya rasa happy je bila dengan awak.. Awak banyak beri saya semangat dan nasihat.. Saya rasa bangga sebab memiliki awak.. Saya dapat rasakan yang itu adalah bukti kasih sayang dan rasa cinta awak kat saya.. Terima kasih awak..

Awak.. Sekiranya kata2 saya nie ada buat hati awak terguris.. Saya mohon maaf yea awak.. Saya tau kata2 yang saya karangkan untuk awak nie taklah secantik kata2 yang awak karangkan untuk saya tu.. Tapi percayalah.. Rasa cinta yang ada dalam diri nie hanya untuk awak sorang je.. Maafkan segala kesilapan yang saya lakukan pada awak yea.. Saya mengaku saya salah.. Saya sayang sangat2 kat awak.. Tak sanggup rasanya untuk kehilangan awak.. Semua yang ada pada diri nie da jadi milik awak sepenuhnya.. Awak jangan kecewakan saya yea..

I Love You So Much RAJA NUR SALEHAH Forever And Ever More Until Syurga 
- Al-Firdausi -
InsyaAllah
Amin


1 comment:

blossom girl said...

i love u too MOHAMAD FIRDAUS forever and ever more syg.. hehe
terharu sy ble bce luahan hati awk ni.. jgn risau.. sy yakin pd diri awk.. awk pun kena yakin yg awk boleh menjadiyg trbaik.. ingat.. jgn pernah brputus asa.. Allah sentiasa ada utk mmbantu hamba Nya.. yakin dan percayalah pde kekuasaan Allah dan Allah menyempurnakan segala pintaan kita.. percayalah awk..