Tuesday 1 May 2012

Luahan Hati Part 2

1 Mei 2012

Assalamualaikum Awak..

Awak.. Kenapa awak buat saya macam nie? Saya rasa serba salah sangat2 malam nie.. Awak tau tak.. Saya baru je nak update citer yang kita happy.. Takde gaduh2 lagi dah.. Memang itu pun harapan saya selama kita couple nie.. Kita selalu gaduh.. Saya kalau boleh taknak kita gaduh2 lagi dah.. Saya nk hubungan kita nie sentiasa happy je.. Tapi kenapa awak buat saya macam nie? Awak tak percayakan saya ke? Saya tak tipu awak.. Betol.. Saya sayang sangat2 kat awak.. Kenapa awak nak ragu2 lagi? Lagipun saya kan milik awak sorang je.. Biarlah apa orang nak buat.. Itu hak diorang.. Tpi saya nak awak tau takde sape yang boleh memiliki saya kecuali diri awak sorang je.. Percayalah awak.. Saya tak tau la nak luahkan macam mana yang ada kat dalam hati nie.. Rasa sedih sangat.. Saya tau la banyak kelemahan yang ada pada diri saya nie..

Awak.. Awak percayalah.. Saya betol2 sayangkan awak.. Saya tak tau la nak buktikan macam mana lagi kat awak.. Cuma saya nak awak tau yang saya takkan pernah tipu awak.. Apa yang saya luahkan nie berdasarkan apa yang ada kat dalam hati nie.. Saya tau awak tengah sedih sekarang nie.. Tapi saya tak mampu nak pujuk awak sebab hati nie pun tengah sedih jugak.. Cuma kita kene ingat yang Allah sentiasa ada disisi kita.. Allah sentisa melihat apa yang kita buat.. Kita perlu ingat.. Mungkin ujian yang kita lalui sekarang nie disebabkan kita banyak buat perkara yang tidak diredhai Allah.. Mungkin Allah nak mengingatkan kita supaya mengingati Nya..


Awak.. Akhir kata dari saya.. Terimalah diri ini seadanya.. Kerana diri ini telah menjadi milik awak sepenuhnya.. Awak jagalah hati nie baik2 yea.. Awak percayalah kata2 saya nie.. Saya hanya milik awak sorang je.. Hati nie telah terkunci untuk awak sorang je.. Takde sape yang boleh memiliki hati dan diri ini kecuali awak.. Percayalah.. Saya sayang sangat2 kat awak.. Tiada apa yang boleh pisahkan kita.. Kita jaga hubungan nie baik2 yea.. Semoga hubungan kita nie diberkati serta mendapat keredhaan daripada Nya.. InsyaAllah.. Amin..

Awak yg bernama RAJA NUR SALEHAH..
I Love You So Much..


No comments: