Tuesday, 1 November 2011

Bored...!!



Assalamualaikum...

ari nie aku bangun awal...hihi

dlam pkul 5 pgi...
jgn salah paham k...
bukan sbb excited nk gi skolah...
tpi sbb tak bleh tdo...perut buat hal plak...
ermm...

ingatkan tak nak cuti2 dah...
yelah...SPM da dekat...
pastuh...kt skolah plak ade buat block study...
so...rugilah kalau tak datang...!! adoi...

nie nak citer skit masa pgi tdi....
masa pagi tdi...sblum ayah aku gi keje...
aku bgi tau die yg aku tak gi skolah ari ni sbb sakit perut...
then die kate ape tau...
..................!!! die kata cm tuhh...
so aku pon ....................!! jelah....hihi
tpi aku tau yg die tak nak kasi aku cuti...
die nk aku gi skolah gak...
tpi nk buat cmne...da sakit perut...
terpaksalah ambik mc sendiri...hihi
risau gak kalau kt skolah nnt sakit perut...
kalau kat skolah len tuhh mungkin tandas die okey2 je...
tpi kalau kt skolah aku tuhh...ermm...tak payah citer la cmne...
mmng teruk arr...mklum lah...skolah laki...
tpi nasib baiklah cleaner2 kt skolah aku tuhh okey...kira rajin lah gak...
aku kata cm nie sbb aku nmpak dorang slalu gak baiki tandas skolah aku tuh kalau rosak...
tapi aku panas gak...
yelah...tandas skolah aku tuhh bru je repair...
da rosak balik...tak taulah nape dorang buat cm tuhh...
nk lepaskan tension pon agak2 lah...
kalau nk ikutkan...aku lagilah tension tngok keadaan tandas tuhh mcm tuhh...
yelah...aku nk buat ape2 pon tak leh...
adoii...tension2..!!!

tpi kalau tak gi skolah...rase bosan plak...
yelah...dok umah je...tak tau lah nk buat ape...
asik tngok screen lappy ni je...jemu plak rase...
ermm...lyan jelah..!! hihi...



2 comments:

Naeiza Aizawa said...

b0san .. puii !
padahal sukee...
weeeeeeeeeeee~

Rayz Zoe said...

haha...lol ar..!! hihi...