Sunday 6 November 2011

Bye..Bye..!!


Assalamualaikum ...

bila tngok pic dkat atas nie pon da boleh tau perasaan aku kan..huhu

firstly..
mcm yg sudah diketahui umum..
hari ni kan hari raya aidiladha..
so, dikesempatan ini..
aku nk ucapkan selamat hari raya aidiladha..
kepada sesiapa yg mengenali aku..
kalau ade salah silap atau terlanjur kata..
yg buat korang marah..
harap dimaafkan okey..

tanggal 6 November 2011..
aku akan ingat sampai bila2..hihi
bunyi mcm sedih je..
memang tengah sedih pon..huhu

nape aku sedih..!!
kalau semua nk tau..
hari ni merupakan hari terakhir aku 0n9..
lepas nie aku da tak sentuh lappy da..
sbb, aku nk fokus kat SPM yg tinggal beberapa hari je lgi..
kalau nk ikutkan..rase takut pon ade..
rasenye da tak sempat kot nk study hard..
jdi terpaksalah aku study smart supaya tak menyesal nanti..

kalau ikutkan situasi skarang nie..
aku tak tau lah bila aku boleh 0n9 balik..
yelah..SPM satu hal..!!
pastu..kakak aku lak da nak balik kampus die balik..
so, lappy nie kemungkinan besar die bawak skali..
tapi mintak2 lah die tak bawak..hihi

bila pikirkan yg lpas nie aku da susah nk 0n9 sbb takde lappy..
rase sedih pon ade..
yelah..tipulah kalau aku rase happy lak kan..
kalau da takde lappy nnt..
mmng bosanlah..
sbb selama ni pon kalau aku bosan..
lappy nie jelah yg boleh buatkan aku happy..
kalau aku ade ape2 masalah..FB n Blog lah tmpat aku luahkan..
tpi kalau lappy nie da takde..
aku nk luahkan kt mne..!!

adoi...
napelah ade SPM..
kalau takde kan lgi bagus..
tak payah susah2 nk pikir..
buat serabut kepala otak aku je..

citer pasal SPM nie..
kpd sesiapa yg mengenali aku..
doakan aku berjaya okey..
hanya Allah yg mampu membalas budi baik korang..
thanx..

sekali lgi aku nk mohon maaf..
kalau aku ade buat salah kpd sesiapa yg mengenali aku mahupun tidak..
dan..
sorrylah kalau entry aku kali ni jiwang skit atau buat korang bad mood..
tpi ape yg aku taipkan nie..
menggambarkan perasaan aku yg sebenar..
kalau ade kesempatan atau aku takde paper mase SPM nnt..
kite jmpa lgi okey..
kalau tak sekalipun..
kita jmpa balik bulan 12 okey..
InsyaAllah..

paipai..
saranghea..
salam..

No comments: