Monday 23 January 2012

Has Changed ?

23 Jan 2012

Assalamualaikum ..
hai ..

hm, lama giler aku tak story mory kat blog buruk aku nie ..
if ada sekalipun, bukannya story but contest n ayat2 jiwang , ahaha ..
bukan sbb busy but ada something yg menghalang ..
okey, now aku nak citer pasal apa yg da berlaku kat aku mlm semalam ..
baru sekarang aku nak citer an ..
maybe ada yg say ..

" bengong siot mamat nie ", ahaha ..

kpd sesiapa yg rasa beginning citer nie tak menarik ..
sila jangan teruskan membaca ok, ahaha ..
before aku mengarot dgn lebih jauh ..
let me story first ok ..

mlm semalam , aku grak umah sedara aku kat Kota Puteri ..
sesapa yg tau kat mna Kota Puteri tuh, sila angkat tangan ..
okey gud, takde sapa, ahaha ..
aku bertolak dri umah aku dlm kul 6.40 maybe ..
n then, sampai separuh jalan nk gi sana ..
aku singgah lah kat masjid jap coz nak solat maghrib  *bkn nak show off ok !!
lepas da solat semua , aku teruskanlah perjalanan ..
jauh gak ah umah dia ..
sampai sesat bai , hoho ..
sesampai je kat sana an ..
letupan bunga api kedengaran , ahaha ..
ingat budak hot ke aku nie sampai nak dabom2 bagai ..
kene sambut biasa2 je ..

hm , aku skip jelah eh ..
benda tu semua takde kene mengena pon ..
just nak panjangkan story , hehe ..

act, aku rasa lah kan, aku nie da lain ouh ..
memang tak sama langsung dgn diri n watak aku yg dulu ..
aku pon tak tau lah why aku berubah sampai mcm nie ..
now, aku lebih suka duduk sorang2 n tak suka nak bergaul ngan orang ..
benda nie bukannya aku sorang je yg perasan but sedara mara aku semua tau ..
sampai atok aku pon perasan ..
atok aku pelik why aku senyap je ..
if dulu aku banyak cakap n suka bergaul ngn orang  
but now dah lain ..
lagi pon mood aku skg nie selalu moody je ..
if dah moody tuh paham2 jelah apa jadi ..
mulalah aku pikir yg bukan2 ..

aku rasa lah kan ..
maybe aku berubah sbb benda haram jadah nie kot  >>>  [ Don't Click ]
bila aku baca story aku tu balik an ..
mmg tergelak woa, ahaha ..

hmm, da takde idea nak ckp apa da , hakhak ..
if sesapa yg rasa story aku nie membosankan n like a fiction ..
thank you so much coz Ada Aku Kesah ! ahaha ..

okey ..
that's all ..
Assalamualaikum ..
caww ..


No comments: