Friday 11 May 2012

Luahan Hati Part 3

11 Mei 2012

Assalamualaikum awak..

Awak.. Awak tau tak semalam awak dah buat saya sedih sangat2.. Menitis air mata nie bila kenangkan perkara macam tu boleh berulang.. Kenapa awak sanggup buat saya macam tu.. Awak kan dah janji.. Mana janji awak tuh.. Saya tau tu kelemahan awak.. Awak pun penah bagitau kat saya.. Macam orang lain jugak.. Setiap orang mesti ada kelemahan masing2.. Saya pun tak terkecuali jugak.. Saya cuma boleh berharap awak berubah.. Sebab saya tak mampu nak mengubah awak.. Semuanya terletak pada diri awak sendiri.. Saya boleh berubah.. Awak penah kata kat saya yang awak nampak perubahan saya.. Takkan awak tak boleh?

Awak.. Sampai bila saya kene hadapi situasi macam nie.. Saya boleh bersabar.. Dan disebabkan saya sentiasa bersabar lah hubungan kita nie terus bertahan sampai sekarang.. Dekat 3 bulan dah hubungan kita nie bertahan.. Awak.. Awak perlu tahu.. Tahap kesabaran saya ada batasnya.. Awak.. Awak tolong berubah yea.. Saya sayangkan awak.. Awak tolong buang yea sikap tuh.. Saya merayu kat awak.. Jarang ada orang buat macam nie.. Tapi saya buat.. Saya buat semua nie pun sebab saya nak hubungan kita nie terus bertahan.. Saya sentiasa maafkan awak.. Macam tu jugak dengan orang lain.. Biarlah saya takde kawan sekalipun.. Yang penting saya takde musuh..

Awak.. Awak tau tak kenapa setiap kali kita gaduh.. Saya taknak layan awak? Sebab saya taknak pergaduhan kita bertambah teruk.. That's why la saya buat macam tu.. Saya nak tenangkan fikiran saya nie dulu.. Saya cuba fikirkan perkara2 yang jauh daripada situasi kita.. Saya taknak awak salah faham.. Tu lah saya bagitau kat awak sekarang nie.. Awak paham kan saya macam mana.. Jujur saya bagitau kat awak.. Sebenarnya saya bukanlah seorang yang penyabar.. Tapi saya cuba jugak bersabar.. Dan tiap kali tu jugaklah air mata saya berlinang..

Awak.. Semua yang saya luahkan disini bukanlah bertujuan mengaibkan awak.. Saya nak awak tau apa yang ada kat dalam hati nie.. Maafkan saya yea kalau kata2 saya nie melukakan hati awak.. Awak tau kan yang saya sayang awak sangat2.. Awak.. Kita jaga yea hubungan kita nie sama2 yea.. Kita hadapi setiap dugaan sama2 yea awak.. Susah senang kita bersama.. Awak ingat kan? Jangan pernah mengalah yea.. Saya harap hubungan kita nie akan terus berkekalan sehingga ke dalam syurga Al-Firdausi seperti yang kita idamkan.. Amin..

Awak yang bernama RAJA NUR SALEHAH..
I Love You So Much Until Syurga Al-Firdausi..



No comments: