Tuesday 8 May 2012

Terengganu? OMA, Jauhnya..

8 Mei 2012


Assalamualaikum..
Hai..

Huhuk.. Sebenarnya aku tak tau nak citer macam mana nie.. Tapi dengan semangat yang aku ada sekarang nie.. Aku nak update jugak story nie sampai habis.. Hahaha.. Macam yang diketahui umum.. Hari nie keputusan permohonan ke UiTM dah mula dibuka kan.. Aku pun apa lgi.. Bukak ah.. Mana la tau kot2 berjaya plak kan.. Dengan hati yang berdebar *cewahh.. Tetiba.. ( Lihat ATAS ).. Pic kat atas tu jangan tengok lama2.. Nanti nampak kesan aku edit.. Hehe.. Sape tak gembira kan kalau tengok macam tu.. Macam aku la jugak.. Terharu seyh sebab berjaya.. Sumpah aku tak sangka langsung.. Walaupun bidang yang ditawarkan bukanlah bidang yang menjadi impian aku.. Tapi apa2 pun aku bersyukur sangat2 sebab terpilih.. Terima Kasih Ya Allah.. Perasaan aku sekarang nie bercampur-baur.. Gembira, sedih semua ada.. Gembira sebab terpilih & yang sedihnya plak sebab aku dapat kat tempat yang jauh.. Huwaaa.... Takot..... Aku nie dah la jenis yang kene berteman.. Kiranya nak buat apa2 pun mesti nak kene 2 orang..

Aku tak tau la kalau aku pilih tawaran nie, kehidupan aku kat sana nanti macam mana.. Hadoi.. Kalau dekat takpe la jugak.. Nie sampai kat Terengganu sana tuu.. Hamekk kau.. Jauh gilo.. HUHU.. Perasaan takot lebih menguasai diri aku sekarang nie berbanding dengan rasa gembira.. Tapi bila aku fikirkan balik kan, kalau aku pilih tawaran tu pun okey jugak.. Dah la kelebihan dia banyak.. Pastu three.. Hahaha.. Lagipun sekarang nie semua orang menaruh harapan kat aku.. Kiranya family aku la.. Aku sebenarnya tak tau nak explain macam mana nie.. Tapi apa yang aku boleh simpulkan.. Start dari sebelum result SPM kuar lagi dorang da mengharap sangat aku masuk IPTA.. Macam orang lain la jugak.. Mak bapak dorang mesti la nak yang terbaik kan untuk anak2 dorang.. Sama macam aku la jugak.. Sekarang nie aku dah terpilih.. Pastu dapat plak bidang yang kiranya aku minat.. Takkan la aku nak menolak plak..

Hmm.. Okey lah.. Aku citer time temuduga haritu plak.. Time aku temuduga haritu kan.. Aku memang dah tekadkan dalam hati aku nie nak buat yang terbaik.. Aku memang nak sangat2 untuk terpilih.. Tapi bila aku sampai je kat sana kan.. Tempat yang aku temuduga tu kat UiTM Shah Alam.. Perasaan aku terus bertukar.. HAHAHA.. Takot plak.. Haiyoo.. Mana taknya.. Semua yang datang temuduga tu siap bawak dorang punya peralatan seni bagai.. Pastu aku tengok dorang punya gaya pun boleh tahan.. Hensem lagi aku.. Hahaha.. Pelik2 je aku tengok.. Aku dengan muka poyonya plak bawak pensel ngn pemadam je.. Sempoi giler kan.. Hahaha.. Sebenarnya aku tak tau plak nak kene lukis2 bagai.. That's why la aku tak bawak apa2.. Tapi bila aku sampai je kat sana.. Tetiba kene melukis plak.. Kalau senang takpe la jugak.. Nie susah.. Nak menggila da aku kat sana.. Hahaha.. Taktau nak mula lukis haram jadah tu macam mana.. Hadoi.. Aku ingat nak amek balek ahh lukisan yang aku dah buat tuh.. Nak buat hiasan.. Hehe.. Boleh plak camtu..

Okey lah.. Aku dah takde idea nak citer apa dah nie.. Semua benda aku dah citer.. Haha.. Sekarang nie aku nak berehat plak.. Sambil tu.. Aku nak layan perut aku yang tengah melalak nie.. HUHU.. Ehh.. WAIT !! Sebelum aku caww.. Aku nak tuju something kat someone..

I Love You So Much RAJA NUR SALEHAH..
Forever and Ever More Until Syurga Al-Firdausi..

Hehe.. Baru boleh caww.. HAHAHA.. Poyo..
Assalamualaikum..





No comments: