Thursday 10 January 2013

Never..




Aku bukanlah seorang pengupdate facebook yang tegar. Aku lagi suka kalau share kat blog aku. Lagipun tak ramai yang tau pasal blog aku nie. Kalau boleh aku tak nak sakitkan hati semua pihak. Jadi aku amek langkah selamat cerita pape yang berlaku dalam hidup aku cuma kat blog nie je, NOT FACEBOOK.. Sorry kalau ada yang terasa, ini aku dan takkan pernah jadi orang lain. 

Bagi aku, berkawan dengan orang yang kita suka lebih menyakitkan daripada kita putus dengan orang tu. Maybe dia tak rasa pape tapi effect dia pada kita.Bukan tak boleh terima hakikat, tapi aku tak boleh nak hilangkan perasaan sayang aku kat dia selagi hubungan aku dengan dia still ada. Kalau boleh aku tak nak ulang kesilapan aku yang dulu. Biarlah dorang berdua jadi macam dulu balik. Aku tak kesah, lagipun aku tau siapa aku. Terlalu nampak beza aku dengan dia.

Sorry.....

Sekarang nie better kalau kita buang jauh2 any relation yang kita ada termasuklah friendship. Baru adil kan? 

Kita berkawan lebih setahun, macam2 dugaan. Dalam pada masa kita berkawan, saya dah pernah ada relay dengan 2 orang. Bila saya putus dengan diorang, saya dengan awak still berkawan. Kat situ dah boleh nampak something. Tak pelah, saya lepaskan awak. Maybe jodoh kita sampai sini. Lagipun saya tau awak lebih happy dengan dia.

Anyway, kalau ada jodoh tak kemana. Nanti jaga diri baik2. 


2 comments:

Unknown said...

=) allah dh temtukan jodoh kite... ia datang lambat n cepat je... kalu dia jodoh kite, akan tetap jd milik kita...

Fara Musa said...

You're still very young and there still many fishes in the sea. Live your life to the fullest and be happy along the way. Dont forget to smile :)