Monday 8 October 2012

TAKDE KIJO...

Assalamualaikum...

Sorry cz lama x update story kat blog nie..
Agak busy skit dengan assignment..
Now aku nak story smthing skit..
SAD la jugak.. hoho
Aku rasa ramai yg dah alami benda nie..

tanggal 14 july 2012..
hari yang paling buruk bagi aku..
dalam bulan tu jugaklah banyak benda yang dah berlaku kat aku..
tarikh tu aku akan ingat sampai bila2..

pada tarikh tu..
aku putus dgn smone..
okey fine tak sedih pun :P
tak perlu kot aku nk mention nama dia kt dlm entry aku nie..
nanti kata aku mengaibkan dia plak..
lgpun aku da banyak kali mention nama dia dlm entry2 aku sblum nie..
so, da boleh nampak mcm mna aku syg kt dia kan?

sedih kot orang yang kita syg bagai tinggalkan kita..
rasa mcm x percaya plak..
dan disebabkan bnda nie jugaklah aku x active mcm dlu2..
fb pun aku da jarang bukak..
blog buruk nie apa lagi..
rasa mcm tak percaya plak..
huwaaa :P
now kalau nak nangis pun da tak guna..
sbb benda da berlaku and maybe dia bukan jodoh aku..
so terima jelah..
apa2 pun aku brsyukur sgt sbb Allah da tunjukkn dkt aku awal..
bukan akan dtg..
klu bnda tu brlaku akan dtg, maybe effect dia lagi teruk dari sekarang :)
adui..
MISSYOULAH </3








No comments: