Tuesday 23 October 2012

Kebosanan :P



bila kat sana *ganu, rasa macam nak balek je coz tension plak ngadap assignment yang tak abis2..
tak pun aku lepak kat bilik kawan aku layan game..
nak online payah coz line wifi kat sana macam haprak..
tapi bila dah kat umah nie rasa bosan plak sebab takde benda nak buat..
haduii..
now, aktiviti aku kat umah makan, ngadap lappy, tido.. hiok hiok --'
dah tu nak buat menda pe..
baca buku? puihh..

skip..

tdi time aku tengah syok2  layan game  Plant vs Zombies  *saja nak highlight :P ..
taktau ke? tipu :P
akak aku tetiba nak tengok movie kat you tube..
tak sempat aku nak perabih game tu.. hukhuk..
then, aku bukak arhh..
lambat gila dia loading..
aku rasa kalau tunggu sampai esok pun baru half -,,-'
so, aku dengan muka slumber teros tekan button merah kat atas tu then cakap "kau tengok malam kang".. haha.. kejam tak aku? :P

pastu aku online la sat..
saje godek2 pesbuk dgn baca status jiwang..
tetiba akak aku suh bukak ada satu belog milik sorang pmpuan..
dia suh aku baca.. *muka aku -___-"
bila aku bukak then baca dia punya entry..
sadis jugak la..

http://misschronicz.blogspot.com/

kalau nak tau sape..
click link belog dia kat atas tu..
sorry coz aku just bagi link je..
tak brani nak copy2 gambar dia *paham2 jelah nape..

bila aku baca entry2 dia..
rasa macam semangat plak nak terus merapu kat belog nie..
taktau ah kenapa :P
lagipun aku penah terfikir nak deactive belog nie..
yelah, gurl yang aku sayang pun dah... *blaa..
act aku guna belog nie nak luahkan apa yang aku rasa kat dia..
now dia dah takde..
maybe dah jadi milik orang lain pun..
bila aku merapu2 gini,  rasa macam syok sendiri plak.. hakhak --'

err errr.. no idea -_-"
ciawww..

" Al-Fatihah kepada Allahyarham Yasmin Johan Eusoffe..
Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang mendapat keredhaanNya"...






No comments: