Thursday 11 October 2012

Rindu Awak



Hmm.. Awak..
Awak tau tak, saya sunyi tanpa awak..

saya perlukan awak untuk jadi pendamping dalam hidup saya..
saya perlukan awak untuk bagi semangat kat saya..
saya sayang awak sangat2..
saya ingat lagi kata2 awak, janji2 awak..
saya tak boleh nak lupakan awak, sampai hari nie..
saya selalu ingatkn awak..
tiap kali saya teringat kat awak..
mesti air mata saya mengalir..
saya rindukan awak..
saya rindukan hubungan kita yang dulu..
saya risau kalau pape berlaku kat awak..
saya pernah janji yang saya akan jaga awak time mula2 kita meet dulu..
saya tak kesah pasal kekurangan awak tu..
saya boleh terima awak seadanya..

tapi kenapa awak buat macam nie kat saya..

awak tau tak first day kita putus dulu..
tak henti2 air mata mengalir..
rasa macam mimpi je..
saya try call awak, try pujuk awak..
tapi semua tu sia2 je..
time tu Allah je yang tau perasaan saya..
rasa macam da tak nak hidup je lagi..
sebab semua masalah saya ngadu kat awak..
awak selalu bagi nasihat kat saya..
bagi semangat kat saya..
awak banyak ajar saya tentang agama..
tiap2 malam jumaat kita mengaji sama2..
bila saya tertidur sebab penat sangat, awak call saya..
ajak mengaji sama2, saya ingat lagi..
tapi tu semua cuma tinggal kenangan je..
sekarang nie awak dah jadi milik orang lain..
saya tau awak happy dengan dia..
saya tak nak ganggu hidup awak dengan dia..
asalkan awak tau yang saya masih sayang kat awak, rindukan awak..
tu pun da cukup buat saya..

akhir kata dari saya untuk awak..
jaga diri baik2..
ingat Allah..
belajar betol2..
ingat nasihat yang saya pernah bagi kat awak..
InsyaAllah, kalau nie semua hanyalah ujian dan jodoh saya memang dengan awak..
satu hari nanti kita akan disatukan..

See You Di IPT..

No comments: