Friday 9 December 2011

Will Enter A New World ...

Assalamualaikum ebelibady ..

hari nie aku nak buat entry pasal hari2 terakhir aku kt sekolah ..
kat mana lgi kalau tak kat SMK La Salle PJ tuh ..
bila dah tak skolah kt situ lagi rasa rindu pulak .. ngee
tapi dalam hati sapa yg tau kan .. hihi

ermm, takde idea nak cakap apa dah .. haha
jom usya pic kat bawah nie ..
bosan doe ..
jom2 ..








haha ..
kalau semua nak tau ..
pic2 yang kat atas tu di snap sehari sebelum SPM ..
sempoi kan ..
org lain study beria-ria kat umah ..
aku ngan member2 aku enjoy je .. haha
hape pon cannot !


okey ..
now, aku nak share pic2 masa hari last sekolah pulak ..
kalau ada sesapa yg nak golak tuh cover skit eh .. hehe
sebab anda di PERHATIKAN !!







nampak tak bro yg kat atas tuh ..
kalau sesapa yg nak mengenali beliau dengan lebih rapat ..
click link FB dia nie Aoron Aziz  Aliff .. hehe
kalau dah jumpa tuh jangan nak stalker lebih2 pulak .. hihi
hensem giler wa cakap kat lu ..
dalam pic pon dah hensem, kt luar apatah lagi .. haha
nama dia Alif ..
org panggil dia Aoron Aziz sebab muka dia macam Nazmi Faiz .. hehe
paham ke ! ngee ..
dia adalah TARGET kitorang ..
memang best ah kene baling tepung .. haha
biasa ar tuh ..
last SPM + last sekolah .. memang adat lah ..
lepas nie tak dapat dah nak happy n kene kan orang macam tuh ..
tapi mintak2 lah friendship kitorang nie sampai forever ..
wah, bersepah BI aku .. haha






pic nie aku tak tau lah macam mana aku boleh TER upload dlm nie .. haha
layan jelah ..
nak promote sikit lesen P dia tuh .. hehe

Note : Please don't  try this at Home !
sebab dalam rumah mana muat nak bawak motor masuk .. haha
lawak yg tak menjadi  !





okey ..
kalau semua nak tau , nie lah taiko besar dalam nie ..
bukan yg tengah tunjuk kat aku tuh ..
tapi yg dekat depan sebelah kiri tuh ..
yg ehem-ehem nie nak buat hape , ngeee
jgn marah bro, nanti kene jual ! hehe ..
best pulak aku buat entry macam nie ..
macam nak mintak kaki je .. haha





sapa tau sebab apa ada papan tanda nie .. hehe
tut, masa dah tamat !
sebabnya, ada .......
bro yg kat bawah nie .. hehe !





haha ..
okey ..
tu jelah yg aku nak share ..
semua pic yg dekat atas nie aku amek dari group aku yg kat FB ..
group mana lgi kalau bukan  5 Hijau 2011 Group ( Account Class ) ..
kalau sapa2 yg nak tau bolehlah click kat situ ..
tu pon kalau boleh ah .. hehe
memang tak boleh pon ..
tak payah nak cuba2 .. hihi
kalau sesapa yg nak tau sangat tuh ..
korang search je kt dalam FB  ..
mesti jumpa punye ..
group nie kan famous .. haha
nak promote sikit ..
maklumlah, aku kan admin group tuh .. hihi

okey ..
sebagai penggulung entri aku pada kali nie ..
aku nak share pic class 5 Hijau ..
semua members 5 Hijau ada kat dalam nie ..
act, aku pon tak tau sapa yg snap pic nie ..
tapi aku tau sapa yg edit .. hihi
nama dia ehem-ehem ( bukan nama sebenar ) .. ngee

okey ..
pic dia ada kat bawah nie ..
jom usya skit ..






nielah picnya ..
smart an .. hihi
okey, tu jelah ..

Note : Kalau entry aku nie ada buat sesapa terasa, aku mintak maaf n semua nie gurau2 je, jangan amek hati ..

okey bebe ..
Assalamualaikum ..
caww ..


Credit  :  5 Hijau 2011 Group ( Account Class ) 


No comments: