Sunday 18 December 2011

Sweet Ouh Sweet ...

Assalamualaikum ..

heee ..
lama tak kemas kini blog aku nie ..
takde mood ah ..
lagi pon aku baru balik dari PD nie ..
ada big family day, hehe ..
kira letih sikit ar ..
so, hari nie baru aku nak update blog aku nie ..

entry kali nie aku nak citer pasal aku masa kat PD  ..
macam2 benda yang jadi masa aku kat sana ..
mood aku pulak tak tentu ..
ada masa okey n ada masa moody skit ..
pasal mood aku tuh aku tak leh citer kat sini ..
sbb terlampau private ! hehe .. ( poyo je )
kalau nak tau jugak ..
bolehlah pm aku kat FB ..
kat sini memang aku tak boleh citer ..
sorry sesangat ..

okey ..
starting like this ..
ehh, sebelum terlupa ..
aku nak citer time aku kat sana je tau ..
bukan time dalam perjalanan ke sana ..
sorry lah sebab aku skip je terus ..
malas nak citer panjang2 nie ..
nanti melalot pulak !

okey ..
bagi aku lah kan ..
holiday kali nie memang muram sikit ..
aku pon tak tau ah nape ..
mungkin tak berapa meriah kot ..
yelah, masa hari pertama aku menapak kat sana  ..
aku tengok macam tak ramai orang je ..
padahal, selalunya time2 macam nie lah ramai orang ..
kan sekarang nie cuti sekolah ..
tapi sebaliknya pulak ! haishh ..
ahh, lantak diorang lah nak dtg ke tak nak ..
aku kesah apa !
wah, terkasar plak bahasa ! hehe ..

haaa ! baru teringat ..
masa aku kat sana, aku ada TERNAMPAK sorang awek cute nie ..
adess, cute sehh ..
dah lah cute, pastuh pakai pashmina plak tuh ..
macam Hana Tajima dah muka dia ..
aku suka lah kalau orang pakai pashmina nie ..
dah lah tutup aurat, pastuh comel je muka dia ..
napelah aku tak tegur dia .. ( bunyi macam gentle je )
hehe ..

ouchh, masa aku nak terus pikir kan dia tuh ..
aku ada jugak terfikir pasal satu benda nie ..
yelah, aku takut jugak kalau dia dah berpunye ke, apa ke !
aku tak suka nak kacau line2 orang nie ..
orang je yang selalu kacau line aku ..
macam fundekk je !
so, aku terpaksalah lupakan dia ..
kira macam fairytale lah nie, hewhew ..
lagipun single is better kan !
tapi bila hidup single nie sunyi lah pulak ..
ermm, tape2 ..
lebih baik dari sunyi daripada bersedih ! kan2, hehe ..

now ..
aku nak meraban sikit !
sebab sekarang nie pon otak aku tengah pening sikit nie ..
so, layan jelah, hehe .
.
malam tadi, aku kuar ngan family n sedara aku semua ..
kitorang gi makan2 jap ..
ntah apa tah nama tempat tuh ..
Ikan Bakar bla bla bla !
lupa sudah ! haha, banyak sangat makan semut ..
okey ..
lepas habis makan tuh, ada yang terus balik n ada yang tak ..
orang yang tak tuh macam biasa lah, aku ! hehe ..
aku gi funfair je, tapi bukan aku sorang je ..
aku gi ngan sedara aku semua ..
kat sana tuh, aku tak main apa2 pon ..
sebab aku takde mood ..
so, keje aku, tolong usya orang main je, hehe ..
tapi, masa nak balik tuh, sedara aku ajak gi main haram jadah apa tah ..
aku sebenarnya tak nak ..
ermm, tapi takpe ah ..
so, aku layan jelah haram jadah tuh ..
haram jadah tuh dia pusing 360 darjah ..
pergghh ! pening siot ..
tapi, kalau tak silap aku ..
dia bukannya pusing sekali je ..
tapi, 4 or 5 kali ..
hmm, memang best an ..
kalau boleh, rasa macam nak baring je kat situ ..
lantak ah orang nak pandang ke apa ..
tapi aku tak buat pon, cakap je ! hehe ..
then, masa sampai kat rooming house tuh ..
aku terus baring je !
pening giler ..
sampai sekarang nie, kepala aku pening !
menyesal aku gi main haram jadah tuh, hewhew ..
monyet punye anjing !

okey, lastly ..
masa nak balik dari PD ke PJ tuh ..
kitorang berkonvoy lah ramai2 ..
yelah, datang sama2 ..
so, balik pon kene lah sama2 ..
barulah fair !
btw, sampai kat satu jalan tuh ..
perpisahan terjadi ! wah, hehe ..
takde lah ..
diorang ikut jalan diorang lah nak balik umah diorang ..
aku pulak ikut jalan aku ..

tapi bila dah sampai umah nie ..
teringat pulak kat sana ..
i mean, awek pashmina tadi ..
hehe, joke !

okey lah ..
takde idea nak citer apa dah ..
now, nak tenangkan fikiran n nak kemas2 jap
Assalamualaikum ..
caww ..




No comments: