Sunday 11 December 2011

Eclipse ...



Assalamualaikum ..

hai ..
hai awak ..
ya, awak yang comel tuh .. hehe

okey ..
straight to the point ..

semalam ada gerhana kan ..
first time aku teruja ngan benda tuh ouh .. hehe
mungkin sebelum nie pon dah pernah berlaku kot ..
tapi takde lah aku teruja macam semalam ..

bila aku citer pasal benda nie, mesti ada orang kata macam nie "apalah mamat nie, orang da tengok lama dah, dia baru nak citer sekarang" hehe, pergi mam ! ada aku kesah ..
my blog, my rule ..
kalau tak suka, boleh blah ..
okey, back to the point ..

semalam, aku menelaah benda tuh lama gak ar ..
rasa tenang je bila tengok benda tuh ..
sampai lupa aku ada kat mana semalam ..
semalam kan aku gi umah sedara aku kat Sepang ..
aku bertolak dari umah aku petang n benda tuh berlaku malam ..
so, aku tengok dari sana ar ..
aku ingat nak snap lah dua tiga pic ..
tapi tak boleh ..
bukan tak boleh apa, fon pulak buat hal ! macam harem ..
time2 tu lah bateri nak habis ..
hadoi !
sayang ouh ..
tak boleh tido malam tadi disebabkan benda tuh ..

tapi takpe ..
pagi nie bulan sihat, Alhamdulillah ..
tu pon dah bersyukur sesangat ..
buatnya gerhana tuh berterusan sampai pagi nie ..
macam mana !
pikir2 kanlah eh ..

sesapa yg tak sempat tngok gerhana semalam ..
kt bawah nie ada serba sedikit gambaran ..






   












No comments: