Friday 2 December 2011

SPM Victim ...





Assalamualaikum..

macam mana cuti..okey ke..
mesti best kan...
pelik tak tetiba jep aku cakap pasal benda nie..
sebenarnya, terdetik pulak hati nie nak buat entry pasal nie..
jgn salah paham k..

untunglah sesapa yg dah cuti tuh..
aku je ntah bila tah baru boleh cuti..
lambat plak rasanya SPM nie nak abis..
minggu depan ada 2 lgi paper..
hadoi..
last2 exam paper yg susah plak..
rase macam taknak dtg je...(takut)
dua2 paper tuh aku tak minat..Akaun ngan Ekonomi..
macam mna lah aku boleh TERambik mp tuh..silap2..

sedih ah bila tngok status2 kat FB..
macam sindir aku jep...
semua tentang cuti skolah diorang..
siap da pergi holiday da..
upload gambar bagai..
cemburu plak rase..
bila lah aku nk ade kt tempat diorang..
tape2, sabar (LOL)

kpd budak SPM yg da start cuti tuh..
jgn happy sangat okey..
nnt aku jeles..hehe

okeyh..
selamat bercuti n happy blogging..
jeles aku bila cakap ayat nie kt korang..
kesah ke (!) haha..

time to study..
caww..








3 comments:

zue said...

daus , tak ley nak click button follow awk knpe eh ? cmner nal follow ?

Asnida Ridzuan said...

tak pe laaahh, yg penting tumpukan kat study tuh,, nanti awk akn dpt mase utk bercuti bagai lahhh.. :))

Daus said...

okey !