Tuesday 6 December 2011

SPM Is Over ...


Jeaahhh ..
SPM is over !
hehe ..

study !
worry !
no longer .. hoho

mood : happy + takut !

so, sekarang nih aku nak citer pasal mood happy aku dulu ..
mesti semua TAK nak tau kan nape aku happy ..
act, aku pon dah tau sebenarnya .. hehe
tpi aku nak citer jugak .. LOL

hari nih aku dah habis SPM ..
rasa bebas giler doe .. haha
kalau boleh aku nak kasi tau semua orang yg aku tngah happy nih ..
haha ..
okey, aku skip je terus k ..
kalau aku citer pasal aku punye happy, memang takkan habis ..

sekarang nie aku nak citer pasal exam tadi .. ekonomi ! yeah ..
aku tak tau nak comment apa pasal paper tadi ..
nak kata susah sangat tuh takde ah ..
cuma masa dia je yg tak cukup ..
dia bagi 2 jam je ..
memang tak sempat lah aku nak jawab semua ..
aku buat yg senang je dulu ..
yg susah tuh aku ingat nak buat nnt ..
tpi tak sempat ..
kalau sempat pon memang aku takkan buat sbb tak tau ..hehe

okey ..
now, mood takut aku pulak ..

macam angan2 semua orang ..
lepas SPM mestilah nak hang out ke enjoy kan ..
tak pon gi cari keje ..
tapi aku lain pulak ..
kalau boleh aku nak dok umah je ..
bukan malas okey ..
tapi aku tak ready lagi nak keje bagai ..
aku dengar kawan2 aku semua nak cari keje ..
aku je tak .. ngee
lagi pon aku nie jenis yg tak suka ada pengalaman yg baru ..
kalau buat ape2 yg baru, mesti tak jadi ..
senang citer, aku nie lambat nak menguasai pengalaman yg baru ..
so, macam mana aku nak keje ..
tapi bila pikir yg aku kene keje ..
rasa takut pulak ..
hadoi ..

nie yg malas nak citer nih ..
now, mood aku dah moody dah !
bad ..

tapi takpe ..
keje tuh bila2 pon boleh ..
sekarang nie aku nak lepak puas2 ..
mungkin tahun depan baru ada perancangan kot .. hehe
tak sabar2 pulak nak gi holiday nie ..
orang lain dah gi lama dah ..
aku pulak baru nak mula cuti .. haha
lantak ah .. kesah ke ! hehe ..

okey ..
short story right ..
caww ..









No comments: