Friday 14 December 2012

Cerita Kosong..


Sekarang nie boleh dikatakan aku dah mula busy coz dah start ada assignment. Dalam masa seminggu nak hadap dua ke tiga keje memang merepek tapi tu lah realiti dalam situasi aku sekarang nie. Tapi bagi aku benda nie takdelah pelik sangat sebab aku dah pernah alami time part 1 dulu. Aku rasa part 2 nie agak sempoi sikit kot coz ada masa nak melantak pagi petang lagi. Time part 1 dulu makan aku mandi aku tido aku tah ke mana. Memang takde masa nak fikir semua tu sebab fokus aku kat assignment. Tapi last2 result part 1 aku tahap angguk2 je tak boleh nak lompat melalak lagi. Hoho :P

Bilalah aku boleh capai cita2 aku nak jadi army. Boring giler asyik duk lukis2 benda yang lebih kurang sama je. Kan best kalau aku jadi army sekarang nie. Tengah berkawad apa semua. Pastu masuk hutan, redah sungai, lompat sana lompat sini. Hehew.. Gempak toksah citer :P Time degree nanti aku ingat taknak fikir dah pasal bidang art2 nie. Sebab aku kalau boleh nak kuasai banyak benda. Tak nak fokus kat satu arah je. Aku ingat nak libatkan diri dalam bahagian penerbangan.. Hee :'D

Sekarang nie aku asyik terfikir je yang aku nak lari kat tempat yang jauh. Tak tau la kenapa. Aku rasa macam semua orang buat aku tak wujud except family aku sendiri. So, lebih baik aku buat benda nie jadi reality. Aku tak nak sesiapa pun tau aku kat mana. Sama ada aku hidup lagi ke tak. Rasa macam... Haihhh.. Tak tau nak ungkapkan macam mana. Rasa macam aku nie jahat sangat. Tolonglah.. Aku merayu.. Jangan anggap semua lelaki sama.. Aku lain & takkan pernah sama dengan orang lain. Terpulanglah nak buat apa or nak cakap apa kat aku. Tapi tolonglah ubah cara pemikiran tu. Kalau pernah ditipu lelaki lain sekalipun, please jangan samakan aku dengan laki tu. (untuk umum)

Tapi yang pasti sekarang nie....
saya rindu la kat awak, gendut..
hehek :3


No comments: