Thursday 13 December 2012

Terlalu Mudah..


Pepagi nie even sifat mengantok still menguasai diri terasa macam tercabar nak update bila aku tengok something yang menjengkelkan dah berlaku. Alkisahnya mcm nie, tadi aku duk husya2 blog lain. Then tetibe aku enter satu blog nie kat dalam satu group dalam FB coz dia punya entry macam gempak. Pastu aku bacalah dia punya entry. Ya Allah, terkejut jugaklah & confius bila tengok keadaan dia tu. Dia nie berjantina girl. Sorry bukan aku nak kutuk sesiapa just nak meluahkan rasa & pendapat. Berpandukan dia punya entry tu & berdasarkan pengalaman aku, aku tengok girl sekarang nie terlalu lalu & lalu percayakan kata2 lelaki even dia baru kenal. Kat sini aku nak potong pendirian dia yang kata laki tu baik & so on...

Dear awak yang masih bersekolah,
Seseorang itu tidak akan dikenali 100% termasuklah keluarganya, macam mana pulak awak boleh kata dia err blaa blaa blaa?? Dia caring?? Buuuu :P

Kalau awak nak tau, dia boleh pura2 buat camtu dekat awak sampai dia dapat apa yang dia nak dari awak. Wallahualam.. Sebab saya mampu buat apa yang dia buat kat awak.. (Bagi aku, aku lebih suka jadi diri aku sendiri berbanding pura2. Terpulang percaya or tak).. Awak tak faham laki macam mana, janganlah terlalu ikutkan sangat perasaan tu. Study pun tak khatam lagi. Kejayaan tak terjamin lagi dah sibuk buat benda lagu tu. Lagipun dia orang luar kan?? Kat paper selalu terpampang kes WANITA MALAYSIA DIBAWA LARI KE LOMBOK. Haihh, kalau aku abang kau boleh la aku bagi nasihat guna cara aku face to face. So, hati2 la. Sekarang nie macam2 da berlaku & sedang berlaku malah boleh berlaku. Gila poyo ayat aku. Hahaha. Saya bukan nak mengaibkan awak coz saya pun tak kenal siapa awak & latar belakang awak. Yang saya tau hasil stalk profile awak, awak orang Malaysia. Sedarlah balik siapa diri awak. Ingat family & Allah. Kalau pape yang berlaku kat awak nanti bukan dia yang awak akan cari kan?? Tapi DIA.. So, utamakan 'DIA' dulu baru 'dia' okey..

Sorry kalau ada yang terasa dengan kata2 aku. This is ME yaw !! Bukan pura2. Tak kenal aku macam mana?? Takkan pernah :P 

2nd sorry kalau agak merapu sikit entry nie..
Happy Thursday.. Hahaha 
macam tak kena.. yerkk :P
Cawww....


1 comment:

Unknown said...

btol yg daus cakp kat dy tu,, sokong!