Saturday 1 December 2012

Alone..


Sekarang nie aku dah ada kat Terengganu. Lama jugaklah masa nak ke sini. Tapi Alhamdulillah sampai dengan selamat. Family aku sume dah bertolak balik petang tadi dalam pukul 2 tak silap. Sekarang nie aku rasa macam ada yang tak kena. Sunyi pun ada jugak. Huwaa. Bilalah semua benda nie nak abis. Tak sabar rasanya. Nie pun assignment yang berlambak-lambak takde lagi coz esok baru start kuliah. Kalau dah ada nanti taktau lah macam mana. Harap2 sem 2 nie lebih baik dari sem 1. Tak sanggup weh....

Haihh. Terasa sunyi giler sekarang nie. Teringat kat dia, teringat kat family, teringat kat kawan2. Rindunya. Nak nangis pulak. Huhuk. Tapi setiap benda yang berlaku ada hikmahnya rite. Sekarang nie bila aku rasa rindu sangat2 kat dia, mesti aku makin dekat pada DIA. Then time tu paham2 jelah apa yang berlaku seterusnya kan. Tapi pape pun Life Must Go On. Never Give Up. Yeahh :')


No comments: