Thursday 15 November 2012

10 Minutes Ago..



ada sesetengah orang kata kalau nak tengok warna kulit kita dulu2..
tengok warna peha kita..
okey kenyataan aku dulu putih.. lalala



tadi kakak aku ajak pegi maxis center kat old town..
dia kata nak tukar sim card coz rosak..
haihhh entahlah dia tuh..
gi sana jalan kaki je coz dekat..
sampai je kat situ........
ek eley poyo betol !!
boleh plak tutup..
haihhh..

pastu akak aku ajak gi kedai lain..
lepas dah settle tuh kiteorang pun cawww..
before nak sampai rumah tuh aku mengelamun la sat.. kih3
teringat masa dulu2 time balik skolah..
turun naik bas yang dah sah2 & confirm sesak tuh..
then tengah2 panas duk angkut ilmu..
2nd then kene pewitt2 dgn budak gatal.. *tipu je*
tapi Alhamdulillah berbaloi semua tuh.. 
yeahh.. hehek

sebenarnya rumah aku nie dekat dengan library..
selalunya kalau time biasa ramai jugaklah budak skolah..
aku pun time dulu2 selalu lepaking kat situ..
just nak rasa aircond.. errrr
tapi aku tengok tadi macam takde orang je..
maybe hari nie tutup.. hehew

err err........
act, aku pun tak tau aku focus kat celah mana..
main citer je.. hahaha..
just nak hilangkan bosan.. 
cawww dulu jah..
lalala..............



No comments: