Sunday 18 November 2012

Why Always Me..



abaikan tajuk tuh..
hahaha..



10 tahun yang lampau aku ada join 1 contest..
aku bukan la nak salahkan tuan empunya contest ke apa ke..
tapi kalau tak silap aku..
aku dah hantar apa yang tuan empunya contest tu nak before bla bla bla.....
penat je aku tunggu..
ingat nak jimat duit takyah topup..
hadehhh..
last last kene keluar duit sendiri gak..


act aku pun tak tau hadiah dia apa..
dia mintak number aku..
secara manual dalam kepala hotak aku maybe topup.. hihik


maybe salah aku jugak kot..
tersilap hantar or what..
tapi... hmmm
takpelah..
benda dah lepas pun..
tapi aku baru perasan hari nie..
its oklah..
lupakan...

sorry tuan empunya contest & blogger yang dah join..
kalau aku tak join maybe korang boleh dapat hadiah tuh..
takde lah bazir camtu je..

now, blog aku dah berubah..
lagi simple dari dulu..
dan lagi satu..
kalau aku join mana2 GA or Contest pun confirm takkan menang..
lagipun aku malas nak join dah.. *majok*
hua3..
cawww..



3 comments:

Unknown said...

hoho..entry sedih gilerr dgr xD

Anonymous said...

erk..x paham sgt, contest tuh dpt apa??

Pwincess sarah said...

saba je la...