Thursday 8 November 2012

Dugaan..



haihh..
ponekk je aku mandi awal2..
bukannya pegi pun tengok adik aku tuh..
rasa macam tak larat je..
nak demam pun ada..

time mak aku kejut subuh tadi..
sebab mak aku tengok aku tak bangun2..
selalunya waktu camtu aku dah bangun..

time tu aku rasa macam pening pun ada..
tapi aku buat tak tau je sebab tak teruk sangat..
lepas siap solat je pening tu makin menjadi plak..
sampai sekarang..
now tengah selesema & pening.. *jiwang ayat aku*

malam tadi tak lena woa aku tido..
banyak giler nyamuk..
adehhh..

sebenarnya aku dah takde mood nak gelak2..
malam tadi aku ada update story sedih..
kisah benar kot.. hehew..
dia punya effect kuat giler..
sampai sekarang still terasa lagi..
haihh..

malam tadi hanya Allah je yang tau apa yang berlaku kat aku..
sebab family aku semua da tidoq.. kih3

maybe dia punya effect buatkan aku demam sekarang nie.. uhuk

Allah tu Maha Berkuasa kan ??
kalau dia berkehendakkan sesuatu perkara tu berlaku..
takde sape yang boleh jangka..

macam aku lah sekarang nie..
secara tiba2 je demam..

ahhh.. *lap hingus sat* hehew..

padahal semalam aku elok je..
takde pun tanda2 yang aku nak demam..
pastu pagi nie terus demam..
haihhh..

kesabaran..
tu yang paling penting sekali..
tak lupa juga berdoa..
kalau kesabaran je tapi takde usaha tak guna jugak..

Alhamdulillah..
syukur Ya Allah..
aku salah seorang hambaMU yang Engkau pilih untuk menerima dugaanMU ini Ya Allah..
aku terima dugaanMU ini dengan rela Ya Allah..
kuatkanlah dan teguhkanlah hati hambaMU ini Ya Allah..
kepadaMU sajalah tempat aku memohon pertolongan..
Sesungguhnya aku hanyalah insan yang lemah Ya Allah..




No comments: