Monday 5 November 2012

Memories..






Ya Allah..
Kau kuatkanlah hati hambaMu ini dalam menghadapi dugaanMu Ya Allah..
Sesungguhnya aku adalah insan yang lemah Ya Allah..
Tabahkanlah hatiku ini..

Hanya padaMu sajalah tempat aku mengadu Ya Allah..
Aku merayu padaMu Ya Allah..
Sekiranya nama dialah yang tercatat sebagai jodohku..
Kau satukanlah kami kembali Ya Allah..
Kau bukakanlah hatinya untuk menerima diriku ini kembali Ya Allah..
Kau ampunkanlah dosa-dosa yang telah kami lakukan suatu ketika dahulu Ya Allah..
Sesungguhnya aku amat merinduinya Ya Allah..

Ya Allah Ya Tuhanku..
Sekiranya sebaliknya pula yang telah Engkau tentukan..
Aku mohon Ya Allah..
Kau padamkanlah dia dari kamus hidupku Ya Allah..
Aku rela Ya Allah..

*awak.. saya still sayangkan awak.. saya rindukan awak*


kadang2 bila nak sign in blog aku..
selalu terbukak blog dia..
bila dah buka tu air mata nie macam nak mengalir pun ada..
dalam tu takde apa pun yang berubah lagi..
maybe dia terlupa dia punya password..
macam tu jugak aku..

jadi...
blog tu jelah kenangan kiteorang yang tinggal.. 




6 comments:

Anonymous said...

Suka baca entri ne sebab lebih kurang sama seja dengan aku. mau nasihat pun aku sendiri nda kuat mana tapi kena hadapinya dengan tabah :)

Pray will keep you strong , insyaAllah :)

dhiashahida said...

perit mmg perit bl kena tinggal...tapi seandainya dia mmg ditakdirkan tuk awk..mn awak pergi...dia jugak yg awk jumpa nanti smaada sedar atau x..

dhiashahida said...

perit mmg perit bl kena tinggal...tapi seandainya dia mmg ditakdirkan tuk awk..mn awak pergi...dia jugak yg awk jumpa nanti smaada sedar atau x..

Unknown said...

kalau dah ditakdirkan dia utk awk, psti akan bersatu juga satu hari nanti. samada lambat atau tak je. doa, mntak petunjuk Allah, insyaAllah, ad jodoh tak kemana. kalau bkn jodoh awk pun, awk akn jumpa org yg lg sesuai utk diri awk.jgn sedih2. be strong, boy

Unknown said...

saya tersenyum bila baca entry awak ni :)

memories will remains.. kalau dia ditakdirkan untuk awak, tak kan kemana.. awak just berdoa and percaya pada jodoh.. biarlah masa yang tentukan segalanya.. yg penting life must go on.. :)

Myera Nyera said...

:)