Tuesday 20 November 2012

Malam..


kepada anda di sinun..
okeylah.. so sorry...
lupakan perkara yang pernah berlaku sebelum nie..
jom kita yeppy2.. hehe



gaya budak sastera bermain kata...
kahkahkah...
malam nie aku nak menggedik sat..
Al-kishah..



aku sunyi...
sunyi tanpa kau dihati...

aku rindu...
rindukan kau...
rindu...
pilu...

hati memberontak...
perasaan duka menguasai diri...
lalu aku menangis...
mengenangkan nasib diri...
ditipu gadis idaman hati...

luka dalam hati ini...

pedih...
sakit...
perit...

errkkk... *terover*

ku tanggung selama ini...
tiada siapa yang peduli...

aku senyum...
dikhalayak umum...
aku gembira...
dihadapan keluarga...

tapi hakikat yang sebenarnya...
hanya hati ini yang merasa...
tiada siapa yang menduga...

tika malam menjalankan tugasnya...
kenangan silam kembali bertakhta...
disaat air mata bergelinangan...
kegelapan malam memainkan peranan...

diatas sejadah aku bersujud padaNYA...
hati yang pedih dipendam lamanya...
mohon kekuatan dan ketenangan jiwa...
tiba masanya akan dikurniakan penyebuhnya...
In  Syaa Allah...



apa senyum2 ??

ngahaha..
tolonglah..
jiwang giler ayat nie.. 
ayat nie, ok !! not me.. kui3



No comments: