Monday 12 November 2012

Subuh Tadi..



Assalamualaikum & Salam Satu Malaysia..
ehem2..


malam tadi dalam pukul 1 lebih camtu..
aku set la jam nak bangun dalam pukul 5..
pastu aku tido..

skip..

tetibe aku terjaga..
aku capai fon aku then tengok jam dalam pukul 4.58..
lagi 2 minit je alarm tu nak memekak..
haihhh..
kalau tak mau sume orang bangun..

sebenarnya aku set alarm coz nak bangun solat..
saje je prepare takot terlewat..
kalau aku bangun lagi awal aku terus jelah tutup alarm tu..
kalau kat sana susah sangat aku nak bangun awal..
selalunya aku bangun pun dalam pukul 7 lebih..
so, sempat qada' jelah..
haihhh..

act aku tak pasti solat subuh kat sini pukul bape..
malas nak fikir panjang2 aku tunggu pukul 6 terus..
dah tentu time tu dah masuk waktu.. kui3

sementara nak tunggu pukul 6 tuh..
aku baring2 lah kejap..
dalam hati tekad tak nak tido..
takot sia2 je bangun awal2..

tapi... alahai...
tertidoq jugak..
hantu betoi..
tapi nasib baik lah tak terlajak..
aku terjaga dalam pukul 6 setengah..
tu pun sebab bunyi mercun..
bising giler..
yelah, kan nak Deepavali.. *sorry kalau salah eja* kih3..

sebenarnya nie semua muqadimah je.. hahak
Selamat Menyambut Deepavali kepada semua readers yang beragama hindu..
maybe ada..
ngahaha..

ehh2..
Deepavali esok kan ??
semangat gilo aku..
okey...
ciawwww..



No comments: