Wednesday 28 November 2012

2012 GiveAway By Izzahlt & IraArina


Click Banner Untuk Join

Assalamualaikum..

tadi aku jalan2 kat beberapa blog retiss..
act aku nak cari GA yang sesuai untuk aku join..
tetiba bila enter blog aku ada someone invite aku join GA dia.. Izzahlt
macam tau2 je.. hehew
so, nie lah GA dia..

berbelit-belit ayat aku.. hahaha

even banyak button perlu di new tab..
tapi berbaloi coz hadiah dia Daa Boomm !!

sesiapa yang terbaca entry nie boleh la join..
tadi aku tengok still tak ramai lagi blogger yang join..
so, ada harapan untuk menang.. hihik

susah giler nak cari GA yang tak perlu tag2 orang nie..
sebab aku tak suka nak tag2 orang tak tentu pashal..
lagipun aku tau orang pun tak suka di tag2 bagai..
terpaksa buat statement barani mati..

Tag : Gadis Melayu

blogger lain tag berpuluh-puluh..
aku tag sorang je.. hehew
rezeki sape tau kan ??
kepada anda...
ampunkan patik kalau tuanku tak sudi.. ehek

senarai hadiah...
aku suka hadiah yang kat bawah2 tu :P


  • 2x RM15 - 2Pemenang (TOP REFFERAL!)
  • 1x Mug Comel- 1Pemenang
  • 1x Novel, 1x Buku Berunsur Islamik - 2Pemenang
  • 3x Tudung Bawal English Roses - 3Pemenang
  • 1x Felt Craft - 1Pemenang
  • 3x Tudung Bawal, 3x Keronsang - 3Pemenang
  • 1x Tumbler - 1Pemenang
  • 1x Purse - 1Pemenang
  • 3x Ebook Resepi - 3Pemenang
  • 2x Colourful Handsocks - 2Pemenang
  • 1x Free Membership For 1Year - 1Pemenang
  • 1x TopUp RM10 - 1Pemenang
  • 1x TopUp RM10 - 1Pemenang
  • 2x TopUp RM5 - 2Pemenang
  • 2x TopUp RM5 - 2Pemenang

mesej dari masta Mira..
aku copy je nie.. ngehehe

Senang kan? Selamat men-joinkan diri. Terima kasih sudi join giveaway kami :)!

sama-sama.. kui3
chayokk2 !!


4 comments:

Unknown said...

haa .. gud luck !

jum join ini pulak :)

http://cikpensil.blogspot.com/2012/11/mini-gempak-giveaway-by.html

~ Aten Story ~ said...

dr segmen sme..done follow..follow back..

http://atienstory0809.blogspot.com/2012/12/2012-giveaway-by-iraarina-izzahlt.html

IRA ARINA said...

Assalamualaikum. Datng sini check entry :)
Thumbs up. Thanks sudi joined :')

IRA ARINA said...

Ada sponsor baru. Lihat semula entry ini --> http://www.miramashimaaru.com/2012/11/2012-giveaway-by-iraarina-izzahlt.html