Tuesday 6 November 2012

Nothing..



rasa tak selesa plak bila entry jiwang aku sebelum nie dibiarkan lama2..
hahak..
kiteww nak update gak something :P

*baru muqadimah*

malam tadi aku lepak kat rumah kawan lama aku..
act tak jauh pun dari rumah aku nie..
tapi disebabkan malas mengambil alih..
rasa macam jauh je.. hikhok..
aku sebenarnya malas nak kuar..
lagipun dah malam you..
tak elok lerr anak teruna kuar malam2..
kang apa plak orang cakap..

tapi bila aku fikir2 balek time tu..
tak pelah.. join jelah..
lagipun bukan selalu pun kiteorang boleh jumpa & borak sama2..
so, aku pegi jelah..
naik motor dengan kawan aku..

sedar tak sedar dah pukul 12 lebih..
aku pun apa lagi..
cawww lerrr..
kang ayah aku bising.. kih3

lama giler woa tak jumpa kawan aku lagi sorang tu..
haihhh..
teringat time jadi budak sekolah dulu..
bila kenang2 kan balek..
teruk jugak aku masa dulu..
tapi seteruk-teruk aku..
aku tak penah sentuh rokok.. *tetibe timbul*
kalau orang hisap rokok kat aku pun..
confirm aku gi jauh sikit dari dia..
tak tahan woa..
lemas rasa..

okey2..
skip terus..
rasa macam poyo pun ada aku nihh..
hahak.

malam tadi time kiteorang borak2..
tetibe ter"mention" plak pasal belajar..
dorang tanya aku study kat mana semua..
aku pun bagitau lah..
dorang ada yang bertapa kat rumah je..
ada gak yang sambung belajar..

terkejut giler dorang dengar aku belajar kat ganu..
eley, bezanya jauh je pun..
cara belajar dia sama je..
aku sebenarnya serba salah kalau citer bab2 nie dengan dorang..
coz dorang semua dapat swasta..
then aku....... haihhh
so, baik aku tutup mulut..
kalau dorang tanya aku study kat mana..
straight to the point.... Al-Azhar.. hehew

tak tau la 10 tahun akan datang nanti macam mana..
sekarang nie pun dah boleh nampak perpecahan kiteorang..
yelah.. semua overseas :P
so, jarang la jumpa..
busy takyah citer la macam mana..
duduk rumah goyang kaki pun kata busy.. *taik kau*

All In All.. *cewahh BEL itewww*
aku harap antara kiteorang takde yang lupa diri..
even ada kawan baru skalipun..
kawan lama yang duk buli2 kau selalu tak dilupakan..

sekian ayat mengayat aku..
ciawwww....





2 comments:

Unknown said...

buatlah reunion. mesti enjoy dpt jumpa kwn2 sekolah dulu

IMA SALSUZAIMA said...

bagus2..tak macho la lelaki merokok.dah la mulut bau.euuwww..